Interesul românilor pentru dispozitivele smart este în creştere, 62,7% dintre utilizatorii de Internet din cele mai mari 10 orașe din România vor să achiziţioneze unul sau mai multe device-uri de acest tip în următoarele 12 luni, conform rezultatelor unui studiu realizat de Samsung Electronics România.
Astfel, 22,9 % dintre respondenţi s-au arătat interesaţi să achiziţioneze un Smart TV, 28,7 % un smartphone, iar 27,6% o tabletă.
Studiul face parte din iniţiativa „Live Smart” a Samsung Electronics România, de a comunica noi oportunităţi ale device-urile smart, răspunzând cerinţelor de mobilitate şi conţinut personalizat specifice utilizatorilor de azi. Acesta a fost efectuat în luna iulie, pe un eșantion de peste 450 de respondenți din rândul utilizatorilor de Internet din cele mai mari 10 oraşe din România, cu vârste cuprinse între 18 și 55 de ani.
„Rezultatele acestui studiu confirmă interesul în creştere pentru device-urile smart în rândul consumatorilor români, tehnologia oferind astăzi noi oportunităţi de comunicare, interacţiune şi dezvoltare. Samsung, lider în domeniul inovației tehnologice, va continua să le aducă consumatorilor soluții care să răspundă nevoilor lor specifice şi care să îi ţină mereu conectaţi la ceea ce este important pentru ei”, a declarat Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung România.
Device-urile smart au cunoscut o creştere importantă în ultimii ani, aproximativ 97% dintre utilizatorii de Internet din orașele mari din România deținând astăzi un smartphone, 38% o tabletă, 16% un Smart TV și 2% o cameră Smart, conform studiului realizat.
Dintre funcțiile telefoanelor inteligente, pe lângă cele standard, românii folosesc cel mai mult smartphone-urile pentru a accesa Internetul (84%), pentru a verifica starea vremii (52%), pentru a intra pe rețele de socializare (49%) sau pentru mesageria instant (45%