Reprezentanţii CEZ au răspunsuri la toate întrebările clienţilor, amintind de proceduri standard, care însă nu stopează reclamaţiile abonaţilor la Protecţia Consumatorilor şi nici nu ţin locul electrocasnicelor distruse din cauza deficienţelor de reţea.
Pentru clienţii firmei care ne furnizează curent electric, aflaţi în impas financiar, există soluţia eşalonării la plată a facturilor, pentru electrocasnicele distruse există şansa primirii despăgubirilor, pentru furtul de curent ne putem transforma în agenţi de poliţie pentru CEZ, pentru modificările care se estimează în consumul viitor se pot face corecţii, adică relaţia CEZ – client este una corectă şi maleabilă, au dat asigurări repărezentanţii firmei, în întâlnirea de luni, 5 august, desfăşurată cu reprezentanţii pensionarilor, la Prefectură. Pentru toate cele enumerate mai sus există proceduri standard, care însă îl înnebunesc pe client şi-l fac aproape să lase baltă orice solicitare.
„Există, desigur, posibilitatea eşalonării la plată, dar v-aş minţi dacă aş spune că încurajăm acest lucru”, a spus unul dintre directorii prezenţi la întâlnire, răspunzând unei solicitări clare.
Dacă ştii că pleci în concediu şi nu vei mai înregistra consum o perioadă, este de ajuns să anunţi în scris acest lucru furnizorului şi următoarea factură, deşi emisă, va fi rectificată, a fost o altă explicaţie primită. Deşi puţini sunt cei care şi-au văzut banii, luni am aflat că poţi primi chiar despăgubiri pentru televizorul, computerul sau frigiderul distruse în urma unei fluctuaţii de tensiune. Totul este ca în termen de 3 zile de la eveniment să anunţi furnizorul, care-şi trimite echipa să constate şi, dacă e din vina CEZ (iar acest lucru îl stabileşte CEZ), primeşti contravaloarea aparatelor. Dacă, un foarte mare dacă, nu cumva totul s-a petrecut pentru că instalaţia din casă e veche (durata optimă de „