La Pâncota, administrația locală este pe punctul de a se muta în… casă nouă, cum se zice. Se știe de-acum că în această vară toată echipa din cadrul Primăriei se pregătește să se mute într-o locație nouă care a fost reabilitată și modernizată, lucrări aflate la final.
Primarul orașului Pâncota, Iosif Retter ne spunea că aceasta ar fi vestea bună și despre aceasta va face unele precizări administratorul public al orașului.
Pâncotanii vor fi afectați
Vestea rea o reprezintă pierderea Trezoreriei. Situația trezoreriei a creat pe lângă o stare de nedumerire și o stare de mare nemulțumire: cum se poate să se desființeze Trezoreria din Pâncota.
„Din păcate este adevărat: am piedut Trezoreria. Tot ce-i bun și practic pleacă în altă parte. Rămân deci 21 de persoane pe drumuri, slujbele lor au aparținut de Finanțe. Trezoreria a fost ceva benefic atât pentru agenții economici cât și pentru persoanele fizice; toți cei care au aparținut până acum de Pâncota vor merge fie la Ineu, fie la Arad. Vă dați seama cum îl ajută aceasta pe bietul cetățean?
Noi avem 363 de agenți economici – dacă îmi amintesc corect. Toți aceștia se vor duce la Ineu ori la Arad, cum am zis; dacă îi trebuie unui cetățean o… hârtie de la Finanțe, trebuie să meargă… acolo! Ce să mai zicem? Asta-i țara în care trăim!“ – a încheiat cu năduf primarul.
Proiectele, în funcție de bani
În ceea ce privește derularea altor lucrări, edilul din Pâncota ne-a făcut o scurtă trecere în revistă a acestora, subliniind că totul depinde de… bani.
„Avem câteva proiecte importante, dar totul depinde de finanțare. Vrem să modernizăm și Piața Agroalimentară și vom începe cu sectorul unde se vând legumele și fructele. Oricum, atunci când totul va fi în întregime finalizat orașul Pâncota va fi cu adevărat un orășel european: cu toate utilitățile; cu străzile asfaltate; cu apă cu