FlorideLux.ro estimează că primul semestru al acestui an a adus o creştere de 10% în acest sector, conform unui comunicat de presă.
Astfel, reprezentanţii companiei arată că piaţa online de flori s-a ridicat la aproximativ 1,5 milioane de euro în prima jumătate de an şi că aceasta va atinge până la finalul lui 2013 valori similare cu cele înregistrate anul trecut, de circa 2,5 milioane de euro.
Comparativ, piaţa florăriilor offline a fost de aproximativ 200 milioane de euro anul trecut şi a fost caracterizată de un trend pozitiv către reglementare şi fiscalizare corectă, conform reprezentanţilor FlorideLux.ro. În plus, potrivit Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, în România s-au importat flori în valoare de 15,2 milioane de euro în primele opt luni din anul trecut, cu 7% mai mult faţă de aceeaşi perioadă din 2011.
"Piaţa românească de florării online este destul de incertă din punct de vedere al celor care investesc într-un astfel de business. Nefiind conştienţi de gradul de dificultate ridicat pe care îl are o astfel de afacere, multe persoane fizice investesc în florării online în perioada februarie - martie, după care îşi închid porţile din lipsa performanţei", a declarat Marius Dosinescu, CEO şi fondator al grupului FlorideLux, din care fac parte şi florăriile online FlorideLux.ro, adăugând că piaţa de profil este şi extrem de competitivă.
Trendul pieţei este însă unul pozitiv, cu estimări de creşteri anuale de 30-40%, urmare a încrederii tot mai ridicate pe care o au românii din mediul urban pentru internet, un rol major avându-l aici procesatorii de plăţi.
"Investim permanent în dezvoltarea unui mediu complet securizat şi a unui proces de plată online simplu, rapid şi confortabil pentru cumpărători - clienţii magazinelor online partenere PayU. Acest lucru se vede în numărul tot mai mare de tranzacţii realizate de româ