Restart Drink România, companie deţinută de Arpad Bege, un antreprenor român de origine maghiară cu afaceri în construcţia şi montajul caselor din lemn, vizează anul viitor vânzări de aproximativ un milion de euro pentru brandul Restart Drink, o băutură răcoritoare carbogazoasă cu rol în combaterea mahmurelii.
Distribuţia acestei băuturi a început în luna octombrie a anului trecut, iar produsul se poate găsi în mai multe staţiuni de pe litoral şi în reţeaua de benzinării Mol.
„Vom distribui produsul în prima etapă în Horeca (hoteluri, restaurante), urmând ca din toamnă să fie listat în retail”, spune Marcelo Mihai, cel care se ocupă de strategia de distribuţie a băuturii Restart Drink din luna aprilie, prin contract de management şi consultanţă.
Conform datelor publice de pe site-ul Ministerului de Finanţe, compania Restart Drink România a înregistrat în 2012, primul an de activitate, un rulaj de 51.000 de lei (11.000 de euro), o pierdere netă de 5.400 de lei şi avea un angajat. Pentru promovarea acestui produs firma susţine că a investit circa 350.000 de euro, iar printre principalele canale de promovare se numără internetul şi sampling-ul.
Băutura Restart Drink a fost lansată în anul 2011 şi este prezentă în opt ţări: Marea Britanie, Italia, Slovacia, Ungaria, Rusia, Ucraina, China şi România, fiind în faza de start-up, conform informaţiilor furnizate de Marcelo Mihai.
Targetul acestui produs îl reprezintă bărbaţii şi femeile cu vârsta cuprinsă între 25 şi 45 de ani cu un venit mediu, iar printre competitorii băuturii se numără produsele Jiguja sau Alcohol Doctor, potrivit aceleiaşi surse.
Cum a luat naştere Restart Drink
Băutura Restart Drink a fost creată de biochimistul maghiar Andras Farkas Szabo şi este produsă în Austria. Cu toate acestea patentul, dreptul de fabricaţie şi comercializare a băuturii este deţinut