Reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) s-au întâlnit, luni, cu reprezentanţii Consiliului Judeţean Arad pentru a discuta cu aceştia despre responsabilităţile ce le revin ca urmare a implementării Legii nr. 154/2012 privind regimul infrastructurii reţelelor de comunicaţii electronice.
Pentru a facilita implementarea prevederilor Legii, care are impact asupra activităţii furnizorilor de reţele de comunicaţii electronice, dar şi a autorităţilor publice locale, proprietarilor de imobile şi altor deţinători de infrastructură, ANCOM a demarat o campanie de informare în cadrul căreia au loc întâlniri cu furnizorii şi autorităţile locale din întreaga ţară, care vor putea astfel să se informeze şi să-şi clarifice aspecte concrete ale implementării acestui act normativ şi totodată să ofere Autorităţii informaţii cu privire la specificul aplicării acestei legi la nivel local.
Întâlnirea organizată la sediul Consiliului Judeţean din Arad, se înscrie, astfel, în seria de întâlniri cu autorităţile locale programate la nivelul întregii ţări.
O întâlnire similară a avut loc şi în data de 5 iulie, la sediul Prefecturii Arad, când reprezentanţii ANCOM au prezentat celor aproximativ 80 de reprezentanţi ai autorităţilor locale din judeţ responsabilităţile ce le revin ca urmare a implementării Legii nr. 154/2012 privind regimul infrastructurii reţelelor de comunicaţii electronice.
Autorităţile locale şi cei 24 de furnizori de comunicaţii electronice din judeţul Arad au primit deja informări din partea ANCOM cu privire la drepturile şi obligaţiile care le revin conform acestei legi. În plus, reprezentanţii Autorităţii au avut întâlniri cu primarii sau alţi reprezentanţi ai autorităţilor locale din judeţ, la sediul acestora, pentru a discuta în detaliu despre modul de implementare a acestei legi, având î