Primăria Municipiului Arad va contracta o firmă care să se ocupe cu întreţinerea şi reparaţia tehnicii de calcul, fiind lansată procedura de achiziţie publică a acestui contract.
Conform caietului de sarcini serviciile de întreţinere şi reparaţii tehnică de calcul vor fi pentru calculatoare, imprimante, plotere, calculatoare portabile, servere, elemente active şi pasive de reţea, atât din punct de vedere hard cât şi soft ale Primăriei Arad. Valoarea estimată a contractului este 87.379 lei, fără TVA.
Din cauză că marea parte a echipamentelor informatice deservesc activitatea de relaţii cu publicul (plată impozite şi taxe locale, eliberare cărţi de identitate, certificate de naştere, de deces, de căsătorie, autorizaţii de construire, certificate de urbanism, preluare şi înregistare diferite acte, cereri, petiţii etc.) reprezentantul firmei câştigătoare trebuie să se prezinte în maxim 30 minute la sediul beneficiarului după primirea solicitării telefonice din partea acestuia.
Primăria Municipiului Arad va contracta o firmă care să se ocupe cu întreţinerea şi reparaţia tehnicii de calcul, fiind lansată procedura de achiziţie publică a acestui contract.
Conform caietului de sarcini serviciile de întreţinere şi reparaţii tehnică de calcul vor fi pentru calculatoare, imprimante, plotere, calculatoare portabile, servere, elemente active şi pasive de reţea, atât din punct de vedere hard cât şi soft ale Primăriei Arad. Valoarea estimată a contractului este 87.379 lei, fără TVA.
Din cauză că marea parte a echipamentelor informatice deservesc activitatea de relaţii cu publicul (plată impozite şi taxe locale, eliberare cărţi de identitate, certificate de naştere, de deces, de căsătorie, autorizaţii de construire, certificate de urbanism, preluare şi înregistare diferite acte, cereri, petiţii etc.) reprezentantul firmei câştigăto