Compania de stat intenţionează să-şi diversifice gama de prestaţii prin introducerea de servicii financiar-bancare în oficiile poştale
În perioada 6 august - 6 septembrie 2013, proiectul va fi prezentat instituţiilor financiar-bancare interesate de colaborarea în acest domeniu
Începând cu trimestrul patru va deveni operaţional şi sistemul de franciză poştală, prin care cei interesaţi vor putea opera servicii sub brandul Poşta Română
Compania Naţională Poşta Română (CNPR) pregăteşte introducerea de servicii financiar-bancare şi lansarea sistemului de franciză pentru oficii poştale, a anunţat ieri compania, într-un comunicat de presă.
Astfel, Poşta Română intenţionează să-şi diversifice gama de prestaţii prin introducerea de servicii financiar-bancare în oficiile poştale. Proiectul va fi prezentat în perioada 6 august - 6 septembrie 2013 instituţiilor financiar -bancare interesate de colaborarea în acest domeniu cu Poşta Română.
În plus, începând cu trimestrul patru al anului 2013 va deveni operaţional sistemul de franciză poştală, prin care persoanele fizice sau juridice interesate vor putea opera servicii poştale sub brandul Poşta Română.
Produse şi servicii bancare la nivel naţional
"Compania Naţională Poşta Română urmăreşte crearea unei oferte de produse şi servicii bancare la nivel naţional, din punctul de vedere al acoperirii teritoriale, concretizată într-un proces puternic de bancarizare şi incluziune financiară la nivel naţional", se precizează în comunicatul de presă.
Potrivit sursei citate, proiectul va asigura accesul oricărui cetăţean la produse şi servicii bancare şi va respecta legislaţia în domeniu.
Poşta Română este lider pe piaţa serviciilor poştale în România şi unicul prestator de serviciu poştal universal. Compania operează printr-o reţea de peste 5.600 de oficii poştale cu aco