Facebook ar putea lansa in viitorul apropiat cel mai intruziv model de advertising de pana acum, videoclipuri publicitare pe care utilizatorii nu vor putea sa le inchida sau sa le sara, scrie Finance.Yahoo.com.
Reclame video peste care nu poti sari ar putea parea cea mai importanta inovatie in decade pentru marketerii majori care trebuie sa faca fata unei audiente TV din ce in ce mai fragmentate si imprevizibile. Facebook spune ca 88 de milioane de oameni din 100 de milioane folosesc serviciul in timpul orelor de varf ale televiziunilor.
Insa utilizatorii s-ar putea revolta – s-a intamplat si in trecut, de mai multe ori.
Pana la urma, oamenii intra pe Facebook pentru a se uita la fotografiile prietenilor, a schimba statusul si a urmari pe altii ce fac, nu sa stea sa vada reclame la masini, pilule anti alergie sau fast food-uri.
Utilizatorii furiosi ar putea reitera “ziua renuntarii la Facebook”, protest din 2011, cand o schimbare in privacy a starniti critici. Desi organizatorii website-ului nu au atras decat 40.620 de oameni, o picatura in galeata Facebook, acesta a fost remarcat si ar putea prinde amploare.
Saptamana trecuta au aparut mai multe detalii privind modelul de business al reclamelor. Acestea vor rula 15 secunde si utilizatorii vor vedea nu mai mult de trei pe zi, a scris Bloomberg. http://www.bloomberg.com/news/2013-07-30/facebook-said-to-plan-to-sell-tv-style-ads-for-2-5m-each.html Advertiserii vor plati 2,5 milioane de dolari pe zi – mai scump/secunda decat o reclama la TV in timpul Super Bowl, din SUA, unde tariful a fost de 4 milioane de dolari pentru 30 de secunde.
Facebook nu a comentat asupra acestor informatii. Citeste si:Vodafone si Orange anunta un acord pentru partajarea infrastructurii de reteaMilioane de conturi Facebook au fost expuse ca urmare a unei erori in reteaDeputatii isi renegociaza co