După ani de promisiuni şi milioane de şoferi care şi-au pierdut răbdarea pe drumul către munte, de luni nervii lor s-ar putea relaxa.
Ideea ministrului Radu Stroe, de a transforma cea mai circulată arteră din ţară într-un drum cu sens unic, nu a mai fost luată în calcul, pentru moment, întrucât ar fi prea greu de aplicat.
Calvarul şoferilor care merg pe Valea Prahovei începe de la intrarea în staţiunea Comarnic. în Buşteni, dar şi în celelalte staţiuni, trecerile de pietoni ţin şoferii în loc ore în şir. Una dintre cele mai facile şi “low-cost” soluţii pentru cozile care se formează pe DN1 pare a fi varianta pasajelor pie-tonale.
Dovada faptului că ele sunt utile este oraşul Otopeni, unde au fost amplasate în urmă cu câţiva ani cinci astfel de construcţii. Pietonii nu îşi mai riscă viaţa traversând strada, iar şoferii nu mai stau blocaţi în trafic. Şi, astfel, toată lumea este mulţumită.
Până acum primarii, inclusiv cei din Buşteni, s-au împotrivit construirii unor pasarele pentru pietoni pe motiv că strică aspectul localităţii şi sunt decişi să le accepte, doar până vor primi bani pentru pasaje subterane.
în weekend-ul 03-04 august, între staţiunile de pe Valea Prahovei, peste 8.000 de maşini au format cozi uriaşe. Aglomeraţia s-a format la orele prânzului pe două tronsoane: între Predeal şi Buşteni, iar apoi ceva mai jos, între Posada şi Comarnic. (S.Ş.) După ani de promisiuni şi milioane de şoferi care şi-au pierdut răbdarea pe drumul către munte, de luni nervii lor s-ar putea relaxa.
Ideea ministrului Radu Stroe, de a transforma cea mai circulată arteră din ţară într-un drum cu sens unic, nu a mai fost luată în calcul, pentru moment, întrucât ar fi prea greu de aplicat.
Calvarul şoferilor care merg pe Valea Prahovei începe de la intrarea în staţiunea Comarnic. în Buşteni, dar şi în celelalte staţiuni, trecerile de pietoni