Burda International GmbH achiziţionează compania Sanoma Hearst România, companie în portofoliul căreia se aflau titluri precum Harper’s Bazaar, Esquire şi National Geographic. Burda era deja prezentă în România cu revistele Practic în Bucătărie, Casa lux şi Ioana.
“Am moştenit branduri puternice şi trainice în România. Vom crea o compaine de media modernă, care va fi bine poziţionată în exploatarea tuturor oportunităţilor de pe piaţa de publicaţii şi media on-line în România în anii ce vor urma.”
Odată cu această achiziţie Burda va ajunge să deţine în România peste 35 de titluri şi peste 40 de servicii media online.
Tranzacţia a fost notificată Consiliului Concurenţei şi va putea fi implementată doar ulterior emiterii unei decizii de autorizare.
Burda International GmbH achiziţionează compania Sanoma Hearst România, companie în portofoliul căreia se aflau titluri precum Harper’s Bazaar, Esquire şi National Geographic. Burda era deja prezentă în România cu revistele Practic în Bucătărie, Casa lux şi Ioana.
“Am moştenit branduri puternice şi trainice în România. Vom crea o compaine de media modernă, care va fi bine poziţionată în exploatarea tuturor oportunităţilor de pe piaţa de publicaţii şi media on-line în România în anii ce vor urma.”
Odată cu această achiziţie Burda va ajunge să deţine în România peste 35 de titluri şi peste 40 de servicii media online.
Tranzacţia a fost notificată Consiliului Concurenţei şi va putea fi implementată doar ulterior emiterii unei decizii de autorizare.