ANTENA 3, ACUZATĂ DE O ORGANIZAȚIE CARE COMBATE ANTISEMITISMUL.Centrul pentru Monitorizarea și Combaterea Antisemitismului (MCA România) acuză postul de televiziune Antena 3 că, în cadrul emisiunii Sinteza zilei de marți seară, a abordat în mod “tendențios” subiectul Pogromului de la Iași și a responsabilității neasumate în mod formal de către autorități, “prin încercarea de a denigra anumite instituții ale statului”, instituții care “în prezent conduc o serie de investigații împotrivă unor persoane care conduc trustul media care administrează și postul Antena 3″, scrie HotNews.ro.
“MCA România apreciază rostirea unor adevăruri în emisiune, dar se desparte total și categoric de maniera în care tema Holocaustului a fost direcționată pentru a servi unor scopuri politice și personale și/sau pentru a denigra instituții publice românești”, afirmă organizația într-un comunicat.
Centrul pentru Monitorizarea și Combaterea Antisemitismului: Tema Pogromului de la Iași, abordată tendențios la Antena 3, prin încercarea de a denigra anumite instituții ale statului
SANOMA ȘI BURDA AU ÎNCHEIAT 2012 CU PIERDERI ÎN ROMÂNIA.Compania Burda România, filiala locală a editorului Burda International GmbH care a preluat operațiunile Sanoma Hearst, a raportat la sfârșitul anului 2012 pierderi de 2,42 milioane de euro. La rândul său, Sanoma Hearst a încheiat anul trecut cu pierderi de 2,51 milioane euro, scrie Forbes.ro.
Burda România, firma care editează printre altele publicațiile Practic în bucătărie, Casa Lux, Ioana şi Grădina mea, a avut o cifră de afaceri în 2012 de 4,51 milioane de euro, potrivit bilanțului depus la Ministerul Finanțelor Publice.
La rândul său, Sanoma Hearst, compania care editează Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men’s Health, Auto Motor şi Sport şi National Geographic, a avut o cifră de afaceri de 8,21 milioane de