Compania americană de media AOL, care dezvoltă şi investeşte în diferite branduri şi site-uri web, va plăti 405 de milioane de dolari pentru achiziţia Adapt.tv, care ajută companiile să vândă şi să cumpere electronic reclame care sunt afişate în cadrul clipurilor video online. Aceasta este cea mai mare investiţie a AOL după achiziţia publicaţiei Huffington Post din 2011, scrie agenţia Thomson Reuters.
Adapt.tv este o platformă care intermediază cumpărarea şi vânzarea reclamelor video pentru mediul online, compania cu acelaşi nume fiind înfiinţată în SUA în 2007. Valoarea tranzacţiei include aproximativ 322 milioane dolari în numerar şi 83 milioane dolari în acţiuni AOL. Adapt.tv va funcţiona independent ca parte a diviziei video de la AOL conduse de Ran Harnevo, se arată în declaraţia AOL.
Prin achiziţia Adapt.tv, compania americană de media va putea oferi o gamă mai largă de servicii video pentru agenţiile de publicitate şi publisheri, de la producţie la agregarea conţinutului şi la o platformă de programare video, notează Bloomberg. Anul trecut, Adapt.tv a susţinut peste 26.000 de campanii publicitare la nivel global, care au fost distribuite pe 9.500 de site-uri web.
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 08.08.2013
Compania americană de media AOL, care dezvoltă şi investeşte în diferite branduri şi site-uri web, va plăti 405 de milioane de dolari pentru achiziţia Adapt.tv, care ajută companiile să vândă şi să cumpere electronic reclame care sunt afişate în cadrul clipurilor video online. Aceasta este cea mai mare investiţie a AOL după achiziţia publicaţiei Huffington Post din 2011, scrie agenţia Thomson Reuters.
Adapt.tv este o platformă care intermediază cumpărarea şi vânzarea reclamelor video pentru mediul online, compania cu acelaşi nume fiind înfiinţată în SUA în 2007. Valoarea tranzacţie