În timp ce Dan Șova căuta cu disperare contractul cu Bechtel, fără – evident – a-l găsi, în instituțiile subordonate Ministerului Marilor Proiecte începeau să mișune foștii abonați ai guvernărilor PDL. CNADNR, spre exemplu, tocmai a atribuit o licitație pentru construcția a 22 de kilometri din autostrada Lugoj-Deva. Valoarea estimată a lucrării era de 1.048.528.529 de lei fără TVA, adică aproximativ 300 de milioane de euro cu tot cu TVA. Dar sub guvernarea Ponta lucrurile nu mai sunt ca sub guvernarea Boc, de exemplu, iar costurile obținute de înțelepciunea lui Șova sunt mult mai mici. Doar 120.942.000 de euro cu tot cu TVA. De fapt, chiar ca pe vremea lui Boc, atunci când licitatorii subestimau inițial costurile, pentru a le mări ulterior prin anexe la contract, cheltuieli neprevăzute iscate de solul dificil și așa mai departe. Nu mai contează că nu se respectă nici așa standardele de cost din 2010, că estimarea inițială a CNADNR era de 2,5 ori mai mare decât costurile maximale ale unui kilometru de autostradă. Important e că, în loc să umble prin sălile de judecată, explicând cum a furat și corupt statul în guvernarea PDL, asfaltatorul lui Băsescu, Dorin Umbrărescu, autor al multor țepe date statului, se întoarce să lucreze prin Tehnostrade și Spedition UMB pentru Guvernul Ponta.
De unde se vede că foamea de bani se moștenește dincolo de ideologie.
În timp ce Dan Șova căuta cu disperare contractul cu Bechtel, fără – evident – a-l găsi, în instituțiile subordonate Ministerului Marilor Proiecte începeau să mișune foștii abonați ai guvernărilor PDL. CNADNR, spre exemplu, tocmai a atribuit o licitație pentru construcția a 22 de kilometri din autostrada Lugoj-Deva. Valoarea estimată a lucrării era de 1.048.528.529 de lei fără TVA, adică aproximativ 300 de milioane de euro cu tot cu TVA. Dar sub guvernarea Ponta lucrurile nu mai sunt ca sub guvern