Cele peste 300 de hoteluri de pe litoralul Mării Negre vor încasa 3,5 mil. euro din cel mai bun sfârşit de săptămână pentru turismul românesc din acest sezon, arată o analiză ZF pe baza datelor de la hotelieri şi agenţiile touroperatoare.
„Din punctul nostru de vedere, se poate spune că este sold-out. Practic mai avem foarte puţine camere disponibile şi se mai fac vânzări de pe o zi pe alta“, a declarat Radu Morariu, director general adjunct al agenţiei touroperatoare Eximtur. Compania a vândut aproape toate cele 3.000 de camere din cele peste 140 de hoteluri din portofoliu în perioada 9-11 august, cu 10% mai mult faţă de în weekendul trecut.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 08.08.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Cele peste 300 de hoteluri de pe litoralul Mării Negre vor încasa 3,5 mil. euro din cel mai bun sfârşit de săptămână pentru turismul românesc din acest sezon, arată o analiză ZF pe baza datelor de la hotelieri şi agenţiile touroperatoare.
„Din punctul nostru de vedere, se poate spune că este sold-out. Practic mai avem foarte puţine camere disponibile şi se mai fac vânzări de pe o zi pe alta“, a declarat Radu Morariu, director general adjunct al agenţiei touroperatoare Exim