Nemţii de la Opel sunt pregătiţi să facă spectacol în faţa celor 60.000 de spectatori aşteptaţi la ediţia cu numărul 41 a concursului AvD Oldtimer Grand Prix de la Nürburgring. Douăzeci de vedete din cei 110 ani de istorie a sportului cu motor Opel vor fi prezente în week-end-ul care vine la Eifel, atunci când se va reuni elita curselor de autovehicule vintage.
1 /.
La Nürburgring vor participa modelul de curse pe distanţe lungi Opel Astra OPC Cup şi autovehiculul sport ADAM Rallye Cup.
Istoria glorioasă a sportului cu motor Opel începe cu legendara cursă Opel din 1903. În primele zile ale sportului cu motor, veteranul London-Brighton era deja echipat cu un arbore cardanic în spate.
După doar zece ani, un autovehicul de curse de succes de la Grand Prix etala deja caracteristici tehnice cum ar fi arbori cu came în chiulasă cu acţionare cu arbore vertical şi patru supape per cilindru. Aceasta era inovatoarea tehnologie Opel din 1913, asigurând deja viteze de până la 170 km/h.
Iar după doar un an de dezvoltare, autovehiculul de curse Opel a fost transformat într-un gigant, cu o cilindree de 12,3 litri, o putere de 260 cp şi o viteză maximă fenomenală, de 228 km/h.
Această valoare a vitezei era ceva nemaiîntâlnit pentru vremea respectivă şi a fost atinsă de „Monstrul Verde”.
Maestrul drift-urilor spectaculoase este modelul Opel Ascona, în special cu Walter Röhrl la volan. Pilotul de excepţie a câştigat Campionatul European la volanul unui Ascona A în anul 1974 (avându-l copilot pe Jochen Berger) şi Campionatul Mondial de Raliuri în 1982, împreună cu Christian Geistdörfer, cu un Ascona 400. Autovehiculul de la campionatul mondial se va întrece din nou la ediţia din 2013 a Oldtimer Grand Prix.
Opel a impresionat, de asemenea, pe pistele de curse în istoria recentă. Vedeta echipei mărcii es