În orice organizație, încă de la angajare, unul dintre primele lucruri despre care afli este performanța – cum se atinge, care sunt standardele și cum evaluezi performanța ta, a echipei și, în fine, cea organizațională sunt doar câteva puncte tratate în marele capitol al performanței.
Când vorbim de cifre, de targete, de obiective ușor de cuantificat, lucrurile sunt clare și depășirea constantă a acestora poate semnifica, pentru individ, echipă sau organizație, performanță.
Dar dacă ne uităm puțin către lucruri mai puțin matematice, către abilitățile fiecăruia și către modalitatea fiecăruia de a le folosi atât în viața personală, cât și profesională lucrurile vor sta puțin diferit.
Nu poți să spui că obiectivul tău de a comunica cu toți colegii a fost îndeplinit pentru că ai schimbat două vorbe cu fiecare. Comunicarea nu reprezintă cantitate ci calitate, la fel ca și ascultarea, ca și motivarea, ca și abilitatea de a fi lider și de a îi inspira pe ceilalți.
Și atunci se pune problema cum evaluăm performanța acestor abilități?
Și dacă reușim să evaluăm care e beneficiul pe care îl are fiecare dintre noi?
Marele beneficiul al acestui proces de evaluare este conștientizarea.
Citeste mai mult pe cariereonline.ro