După inaugurarea din 2012, tronsonul de autostradă Ploieşti - centura Bucureştiului a fost lăsat de izbelişte de autorităţi. Timp de un an, şoseaua n-a avut pază, nici ieşiri conexe, iar parapeţii distruşi în urma numeroaselor accidente n-au fost mai înlocuiţi.
Uşor-uşor, autostrada nimănui, aşa cum fusese denumită de şoferi, a ajuns să fie băgată în seamă de autorităţi: s-a semnat un contract cu o firmă de pază, s-au reluat lucrările la podul de peste centura Bucureştiului şi, după ce au tăiat buruienile de pe marginea şoselei, de câteva zile, muncitorii s-au apucat să înlocuiască parapeţii zdrobiţi în urma accidentelor.
Prima lucrare are loc în apropierea Ploieştiului, la kilometrul 65 al autostrăzii. Sperăm că hărnicia va ţine şi că în scurt timp vom scăpa de sinistrele bucăţi de tablă contorsionată, care dau fiori reci pe spatele celor care trec pe lângă ele.
După inaugurarea din 2012, tronsonul de autostradă Ploieşti - centura Bucureştiului a fost lăsat de izbelişte de autorităţi. Timp de un an, şoseaua n-a avut pază, nici ieşiri conexe, iar parapeţii distruşi în urma numeroaselor accidente n-au fost mai înlocuiţi.
Uşor-uşor, autostrada nimănui, aşa cum fusese denumită de şoferi, a ajuns să fie băgată în seamă de autorităţi: s-a semnat un contract cu o firmă de pază, s-au reluat lucrările la podul de peste centura Bucureştiului şi, după ce au tăiat buruienile de pe marginea şoselei, de câteva zile, muncitorii s-au apucat să înlocuiască parapeţii zdrobiţi în urma accidentelor.
Prima lucrare are loc în apropierea Ploieştiului, la kilometrul 65 al autostrăzii. Sperăm că hărnicia va ţine şi că în scurt timp vom scăpa de sinistrele bucăţi de tablă contorsionată, care dau fiori reci pe spatele celor care trec pe lângă ele.