Este acţionar majoritar la club, plăteşte în fiecare an cam 9 milioane de lei pentru a întreţine activitatea sportivă şi nu numai, însă, dacă vrea să vadă în condiţii mai speciale un meci de fotbal, trebuie să scoată bani grei din buzunar. Este vorba de Complexul Oltenia care, în luna iunie, a primit o „propunere indecentă” de la conducerea Pandurii Târgu-Jiu, respectiv o ofertă de preţ pentru lojile de la stadion. Despre acestea s-a mai spus că au nişte chirii exagerate faţă de alte cluburi chiar şi din străinătate, însă aici este de remarcat tupeul celor de la club. Interesant este că, până la urmă, s-au răzgândit, amintindu-şi, probabil, cine dă banii la Clubul Pandurii.
Marin Condescu, în calitate de preşedinte al Clubului Pandurii Târgu-Jiu, a trimis în 21 iunie oferta către managerul Complexului Oltenia, Laurenţiu Ciurel, în care îl anunţa pe acesta că, dacă el sau reprezentanţii companiei sunt interesaţi, pot să vadă meciurile de la lojă contra cost. Şi nu la orice cost, fiindcă pentru un televizor, un aer condiţionat şi 12 scaune cu tapiţerie din piele, trebuie să achite nişte preţuri destul de mari. Potrivit adresei respective, pentru sezonul competiţional 2013-2014 şi evoluţia din Europa League, clubul a pus la dispoziţie contra cost două loji, nr. 2 şi nr. 3, cu câte 12 locuri, două loji, nr. 4 şi nr. 5, cu 10 locuri şi loja nr. 1 cu 30 de locuri. Preţurile pentru cele cu 12 şi 10 locuri sunt de 200.000 de lei pe sezon, iar loja mare, de 30 de locuri, costă 500.000 de lei. Astfel, un loc la un meci în lojă ajunge la aproximativ 900 de lei, adică vreo 200 de euro, având în vedere că sunt garantate 18 meciuri jucate acasă, într-un sezon competiţional. Preţurile au fost catalogate drept „piperate” inclusiv de presa sportivă, care a făcut o comparaţie cu alte echipe de club din Europa, unde un abonament ajunge la cel mult 1.900-2.000 de euro pe sezon