Profitul brut estimat realizat de ING Asigurari de Viata in primul semestru din 2013 a fost de 5,63 milioane de lei, in scadere cu circa 17% comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, cand a fost de 6,85 milioane de lei.
„Principalele directii de investitii in 2013, care au influentat si nivelul profitului brut realizat, au vizat cresterea beneficiilor oferite clientilor, prin integrarea de noi functionalitati in portalul MyING si lansarea Vita Protect, prima asigurare de viata distribuita online, prin intermediul serviciului de Internet Banking al ING Bank. O alta directie de investitii a fost reprezentata de dezvoltarea programului de formare si recunoastere a performantei consultantilor financiari, Sales Force Academy – ce este implementat incepand cu august 2013”, au declarat oficialii companiei.
Pe segmentul de asigurari de viata, in S1 2013, ING a platit clientilor beneficii pentru evenimente asigurate si contracte ajunse la maturitate de 57,6 mil. lei (din care aproape 45 de mil. lei sunt beneficii pentru contracte ajunse la maturitate), cu 41,5% mai mult fata de aceeasi perioada din 2012.
Valoarea activelor financiare in administrare s-a situat la nivelul de 2,41 miliarde lei la sfarsitul lunii iunie 2013, in crestere cu 8,25% fata de aceeasi perioada a anului 2012.
Volumul primelor brute subscrise de ING in intervalul ianuarie-iunie 2013 se ridica la valoarea de 274,2 milioane lei, in crestere cu 1,7% comparativ perioada similara din 2012 (269,6 mil. lei).
Portofoliul de asigurari noi incheiate in prima jumatate a anului 2013 este cu peste 4% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar prima bruta medie pentru contractele vandute in acest interval este de 1.600 lei, in crestere cu 2% fata de cea aferenta contractelor incheiate in S1 2012.
Peste 73% din totalul politelo