Grupul controlat de Gruia Stoica a câştigat deja licitaţia pentru privatizarea transportului feroviar de marfă din Croaţia
GFR aşteaptă decizia autorităţilor bulgare privind privatizarea BDZ Cargo, dar şi pe a celor române legată de CFR Marfă
Grupul de companii Grampet-GFR, controlat de omul de afaceri Gruia Stoica, este interesat de privatizarea mai multor companii din domeniul transportului feroviar de mărfuri din Europa, participând deja la licitaţiile organizate în Croaţia, Bulgaria, România şi, mai nou, Grecia.
Potrivit unui comunicat emis ieri presei, grupul de companii Grampet - GFR va participa la privatizarea Train OSE, operatorul de transport feroviar de marfă din Grecia. La privatizarea Train OSE vor mai participa, printre alţii, un consorţiu format din Căile Ferate Ruse (RZD) şi Societatea Căilor Ferate din Franţa (SNCF), dar şi COSCO (China Ocean Shipping Company), cel mai mare furnizor de servicii de logistică şi shipping din China, se arată într-un comunicat Grampet.
"Invitaţia pe care am primit-o să participăm la privatizarea Train OSE sper că mai lămureşte o dată soliditatea şi bonitatea noastră ca agent economic", a declarat Gruia Stoica în comunicat. " Nu aşteptăm nici laude, nici felicitări, dar ne-am dori să ne putem derula proiectele şi în ţară în aceleaşi condiţii de respect şi justă apreciere pentru plusvaloarea pe care o producem pentru întreaga societate românească, plus locuri de muncă şi venituri la bugetul de stat", notează acesta.
Grampet aminteşte că în acest an a participat şi la alte două privatizări internaţionale, câştigând-o pe cea din Croaţia pentru HZ Cargo şi aflându-se în pole-position pentru BDZ Cargo din Bulgaria, unde aşteaptă decizia autorităţilor în legătură cu reluarea procedurii.
GFR a oferit 202 mil. euro pentru CFR Marfă
GFR, parte a grupului Grampet, control