Jucătorii din auto din judeţele în care se vând doar două-trei maşini noi într-o lună spun că investiţiile străine anunţate în ultimii ani nu se resimt şi în vânzările de maşini deoarece firmele străine plătesc salarii foarte mici, care abia acoperă cheltuielile de bază, nu şi cele pentru bunuri de folosinţă îndelungată.
Investiţiile de zeci de milioane de euro întârzie să-şi arate şi contribuţia pentru dezvoltarea zonelor sărace unde au fost realizate, precum Covasna, Olt sau Dolj, companiile străine fiind atrase de costurile scăzute, iar în lipsa unei competiţii pentru forţa de muncă acestea plătesc în continuare salarii de maximum 1.000-1.500 de lei pe lună. Continuarea pe ZFCorporate
Jucătorii din auto din judeţele în care se vând doar două-trei maşini noi într-o lună spun că investiţiile străine anunţate în ultimii ani nu se resimt şi în vânzările de maşini deoarece firmele străine plătesc salarii foarte mici, care abia acoperă cheltuielile de bază, nu şi cele pentru bunuri de folosinţă îndelungată.
Investiţiile de zeci de milioane de euro întârzie să-şi arate şi contribuţia pentru dezvoltarea zonelor sărace unde au fost realizate, precum Covasna, Olt sau Dolj, companiile străine fiind atrase de costurile scăzute, iar în lipsa unei competiţii pentru forţa de muncă acestea plătesc în continuare salarii de maximum 1.000-1.500 de lei pe lună. Continuarea pe ZFCorporate