Sorin Trăistaru a avut parte exact de situația pe care încerca să o evite în ultima etapă a Campionatului European de Supermoto. Pilotul arădean s-a confruntat cu o problema tehnică majoră în prima manșă de la Plevna, ultima a sezonului.
Deși prima cursă s-a dovedit a fi un coșmar, campionul României la Supermoto a fost clasificat al șaptelea la clasă, obținând 14 puncte față de cele 20 ale rivalului său pentru locul trei la general, macedoneanul Ivceski. Așadar, acesta din urmă recuperase șase puncte față de pilotul arădean, dar mai avea nevoie de încă opt în manșa secundă. Pauza dintre manșe avea să fie o cursă contra cronometru pentru a repara motocicleta KTM, astfel ca „Ariciu” să poată lua startul.
„Îi mulțumesc pilotului bulgar Georgiev care mi-a împrumutat o piesă necesară reparației. Nu a fost o piesă compatibilă până la urmă dar am reușit o adaptare. Inevitabil, în manșa a doua aveam nevoie să gestionez ecartul de puncte fără a căuta un rezultat anume. Am venit pe locul cinci, din nou cu niște pneuri destul de uzate, imediat dupa Ivceski, pierzând doar două puncte și salvând locul trei la finalul campionatului”, continuă Trăistaru. 143 puncte față de cele 137 puncte, adică o diferență de șase în favoarea pilotului arădean, care obține cel mai bun rezultat internațional, după ce sezonul trecut terminase al cincilea in același Campionat European.
Dacă obiectivul european a fost atins, în Campionatul Național, paradoxal, acesta pierde poziția de lider. „Etapa de la Plevna a contat și ca rundă intermediară de campionat național. Din păcate, în competiția internă, dacă nu treci linia de finish se consideră abandon. Drept urmare, acest lucru m-a retrogradat pe locul secund la general. Fiind puțini concurenți, un abandon te penalizează enorm. Rămâne de văzut dacă voi putea recupera în etapele care urmează, eu voi da totul și doresc să o fac ș