Un sondaj realizat printre asiguraţii botoşăneni arată că aceştia ar fi foarte mulţumiţi de serviciile medicale primite. Sondajul a fost efectuat de Casa de Asigurări de Sănătate în primul semestru al anului, cu privire la gradul de satisfacţie al populaţiei în legătură cu calitatea serviciilor medicale din judeţ.
Chestionarele au fost ataşate foilor de internare din lunile mai-iunie, pacienţii fiind rugaţi să le depună, la externare, în cutii speciale, la fiecare etaj. Din cele 452 de chestionare colectate, pentru studiu s-au luat în considerare 400, iar eşantionul a cuprins 13 segmente de persoane asigurate.
În urma compilării rezultatelor s-a constatat că 97,6 % dintre respondenţi s-au declarat foarte mulţumiţi de atitudinea personalului medical din spital. De asemenea, 94,4% au apreciat procedura şi condiţiile de internare, iar 74% au spus că toate medicamentele de care au avut nevoie au fost procurate şi administrate de spital.
Rezultatele sondajului sunt surprinzătoare în situaţia în care mulţi dintre bolnavi se declară nemulţumiţi de condiţiile în care se fac internările, de faptul că plătesc pentru analize care ar trebui să fie gratuite sau că trebuie să vină cu medicamente de acasă. Subiectul este tratat pe larg în ediţia tipărită a ziarului Monitorul de Botoşani.
Un sondaj realizat printre asiguraţii botoşăneni arată că aceştia ar fi foarte mulţumiţi de serviciile medicale primite. Sondajul a fost efectuat de Casa de Asigurări de Sănătate în primul semestru al anului, cu privire la gradul de satisfacţie al populaţiei în legătură cu calitatea serviciilor medicale din judeţ.
Chestionarele au fost ataşate foilor de internare din lunile mai-iunie, pacienţii fiind rugaţi să le depună, la externare, în cutii speciale, la fiecare etaj. Din cele 452 de chestionare colectate, pentru studiu s-au luat în considerare 400, iar eşantio