Trei produse la preţ de două, reduceri la alimentele care expiră în curând sau produse scumpe aşezate pe rafturi unde preţul afişat este mai mic, sunt doar câteva dintr ofertele care ne fură privirea în marile magazine şi ne fac să putem în coş chiar şi ce nu avem nevoie. În realitate, strategiile de marketing sunt înşelătoare, motiv pentru care marile lanţuri de magazine primesc şi amenzi.
Marile magazine profită de graba cu care clienţii îşi fac cumpărăturile şi concep promoţii care în realitate nu sunt adevărate, potrivit România TV.
Cel mai des întâlnite promoţii sunt cele de tipul “trei produse plus unul gratis” sau “trei produse la preţ de două”. Supermarket-urile sunt amendate adesea la promoţiile la salata de icre, potrivit unui raport al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.
O metodă care devine la modă în ultimul timp în magazine este ieftinirea alimentelor cu câteva zile înainte de expirare. Mulţi clienţi sunt atraşi de preţul produselor însă uită să se uite la termenul de valabilitate de pe etichetă.
Şi aşezarea pe raft poate fi înşelătoare. Unele produse scumpe sunt puse printre cele mai ieftine, astfel că la raft clientul crede că preţul este unul, iar când ajunge la casă constată uimit că tariful este mult mai mare.
Citeste mai mult pe RTV.NET
Trei produse la preţ de două, reduceri la alimentele care expiră în curând sau produse scumpe aşezate pe rafturi unde preţul afişat este mai mic, sunt doar câteva dintr ofertele care ne fură privirea în marile magazine şi ne fac să putem în coş chiar şi ce nu avem nevoie. În realitate, strategiile de marketing sunt înşelătoare, motiv pentru care marile lanţuri de magazine primesc şi amenzi.
Marile magazine profită de graba cu care clienţii îşi fac cumpărăturile şi concep promoţii care în realitate nu sunt adevărate, potrivit România TV.
Cel mai des î