Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) demarează un proiect, finanţat din fonduri europene, care are drept scop crearea unui mecanism decizional consultativ pentru activitatea de administrare a veniturilor publice, conştientizarea şi educarea fiscală a contribuabililor şi elaborarea noilor proceduri şi a instrumentelor de comunicare în vederea eficientizării relaţiei cu contribuabilul.
Proiectul include şi o campanie de „rebranding” a instituţiei. Prin implementarea proiectului se are în vedere, în principal, obţinerea unor rapoarte de analiză şi de interpretare cantitativă şi calitativă de date statistice, a unui manual de identitate vizuală ce va contribui la “rebrandingul” instituţional prin reconfigurarea siglei instituţiei şi dezvoltarea unei campanii de conştientizare şi educare fiscală a contribuabililor (media, directă şi outdoor).
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) demarează un proiect, finanţat din fonduri europene, care are drept scop crearea unui mecanism decizional consultativ pentru activitatea de administrare a veniturilor publice, conştientizarea şi educarea fiscală a contribuabililor şi elaborarea noilor proceduri şi a instrumentelor de comunicare în vederea eficientizării relaţiei cu contribuabilul.
Proiectul include şi o campanie de „rebranding” a instituţiei. Prin implementarea proiectului se are în vedere, în principal, obţinerea unor rapoarte de analiză şi de interpretare cantitativă şi calitativă de date statistice, a unui manual de identitate vizuală ce va contribui la “rebrandingul” instituţional prin reconfigurarea siglei instituţiei şi dezvoltarea unei campanii de conştientizare şi educare fiscală a contribuabililor (media, directă şi outdoor).