Ballroom International Group, companie care detine pe piata locala regia AdEvolution si Midas Media, a fost achizitionata de grupul media german Stroer Media AG, conform unor comunicate ale companiilor.
Subiectul a fost semnalat initial pe blogul personal al lui Dragos Stanca.
“Odata incheiata tranzactia, Stroer Media va intra in mod oficial ca actionar strategic in Ballroom International cu intentia de a dezvolta business-ul impreuna, in trei directii strategice”, a transmis Balroom.
Cele doua entitati vor realiza sinergii intre business-urile de outdoor si digitale, la nivel national, isi vor dezvolta prezenta in Rusia si Asia, strategie la nivel international, si vor dezvolta tehnologia din spatele companiilor. Urmare a achizitiei, Ballroom se va extinde si in Turcia si Polonia, semnaleaza in comunicat compania.
Achizitia Ballroom permite Stroer sa se extinda in Europa de Est. Portofoliul Ballroom include regii de publicitate online, companii specializate in performance marketing si video advertising. Citeste si:AAA New Kopel deschide al 3-lea parc de masini rulate, in OtopeniAAA New Kopel: Tranzactiile cu masini rulate vor creste in ultimul trimestruNew Kopel mizeaza pe dezghetarea pietei auto si vrea afaceri de peste 30 mil. euro in 2011
Ballroom a fost infiintata de fostii manageri ai ARBO Media, Olaf Bergner si Alexander Sigl.
In 2012, Ballroom a generat vanzari consolidate de circa 30 milioane de euro, avand circa 200 de angajati.
Valoarea tranzactiei nu a fost facuta publica.
Wall-Street.ro a detaliat tranzactia dintre Ballroom Media si AdEvolution in 2011.