* Grupul de firme Grampet-GFR a câştigat licitaţia pentru compania similară din Croaţia şi este pe primul loc pentru BDZ Cargo Bulgaria
Printre întâlnirile pe care le are cu băncile şi consultanţii în vederea preluării CFR Marfă, Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Român (companie din grupul Grampet, desemnată câştigătoare în procesul de vânzare a 51% din acţiunile operatorului nostru feroviar de marfă), pregăteşte documentele pentru participarea la procedura de privatizare a companiei feroviare din Grecia.
După ce a câştigat licitaţia pentru privatizarea operatorului feroviar de marfă din Croaţia şi se regăseşte în pole position în procesul de vânzare a companiei similare din Bulgaria, omul de afaceri a primit o invitaţie formală de la autorităţile elene pentru participarea la privatizarea Train OSE, operatorul feroviar public de transport marfă pe calea ferată din Grecia.
Potrivit unui comunicat de presă, la acest proces au mai fost invitaţi până acum companii din piaţa globală a transportului şi logisticii, precum COSCO (China Ocean Shipping Company) - cel mai mare furnizor de servicii de logistică şi shipping din China - sau consorţiul format din Căile Ferate Ruse (RZD) şi Societatea Căilor Ferate din Franţa (SNCF).
În aceste condiţii, Gruia Stoica a declarat: "În numele celor 9.000 de angajaţi ai Grampet Group, care au adus împreună compania la acest nivel, cât şi al managementului, suntem mândri de invitaţia de a participa la privatizarea operatorului de stat de transport feroviar de marfă din Grecia, alături de companii precum RZD, SNCF şi COSCO. Este o recunoaştere binemeritată a muncii pe care am depus-o cu toţii vreme de 13 ani. Grupul de companii Grampet-GFR confirmă încă o dată că este un ambasador al României în lume, în spaţiul economic şi al transportului şi logisticii. Nu aşteptăm nici laude, nici felicitări, dar ne-am dor