Reprezentanţii Navrom (societatea care asigură transportul de marfă şi pasageri spre localităţile Deltei Dunării) se plâng de faptul că le-a fost schimbată zona de aprovizionare cu marfă pentru localităţile din Delta Dunării.
„APDM ar fi trebuit să ne asigure adâncimea necesară în altă zonă a portului. Astfel, suntem nevoiţi să aprovizionăm vapoarele cu marfă în apropiere de zona CFR. În plus, s-a stabilit şi o taxă de acces cu maşina pe faleză, de 5lei“, explică Nicolae Chichi, din cadrul Navrom.
Acesta a mai amintit despre faptul că societatea este obligată să transporte produsele de strictă necesitate (ulei, zahăr, etc), iar uneori au de dus spre Delta Dunării 30-40 de tone de marfă.
„Avem 15 manipulaţi care cară pe braţe toată marfa de la locul în care lasă maşinile până pe vapor. Vă daţi seama cât de greu le este, mai ales acum, când sunt aproape 40 de grade Celsius afară“, a mai explicat Nicolae Chichi.
În replică, şeful Administraţiei Porturilor Dunării Maritime (APD), filiala Tulcea, Petre Marinescu, spune că acest conflict cu reprezentanţii Navrom s-a stins după ce a fost găsită o soluţie de mijloc, astfel încât toată lumea să fie mulţumită.
„În zona în care se făcea aprovizionarea cu marfă, adică lângă Vamă, Dunărea a scăzut foarte mult, astfel că nu mai este sigură încarcarea produselor. I-am mutat la un alt ponton, aproape de gara fluvială. Am realizat un protocol cu cei de la Navrom şi am stabilit că pot intra cu maşini de maxim 3.5 tone pe faleză, chiar dacă există riscul de a fi sparte pavelele din zonă. Acum îi înţeleg şi pe ei, au de cărat foarte multă marfă şi le este greu altfel“, a explicat Marinescu.
Mai citiţi şi:
Facilităţi pentru turişti: cum poţi ajunge mai repede la Festivalul Internaţional Anonimul de la Sfântu Gheorghe
De două luni: Rapidele sp