A doua generaţie a modelului de intrare în gama Hyundai, i10, va fi prezentată cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din această toamnă. Comparativ cu modelul precedent, designul este mai complex, aliniindu-se noii imagini de marcă a coreenilor. Totuşi, stilul rămâne în continuare destul de sobru pentru clasa din care face parte, a automobilelor citadine. Din punct de vedere al dimensiunilor, i10 este cu 80 mm mai lung (actualmente 3,66 m lungime), cu 65 mm mai lat şi cu 50 mm mai scund decât ascendentul său. Configuraţia caroseriei trimite cu gândul la un mic monovolum, astfel că nu ne miră prea mult promisiunea coreenilor că noul model dispune de cel mai mare spaţiu pentru genunchi din clasă, precum şi de cel mai mare portbagaj (252 de litri, o creştere de 10%). Momentan nu există informaţii de ordin tehnic, dar este de aşteptat ca automobilul să recurgă la motorizările deja existente. Producţia va începe luna viitoare la fabrica Hyundai din Izmit, Turcia.
A doua generaţie a modelului de intrare în gama Hyundai, i10, va fi prezentată cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din această toamnă. Comparativ cu modelul precedent, designul este mai complex, aliniindu-se noii imagini de marcă a coreenilor. Totuşi, stilul rămâne în continuare destul de sobru pentru clasa din care face parte, a automobilelor citadine. Din punct de vedere al dimensiunilor, i10 este cu 80 mm mai lung (actualmente 3,66 m lungime), cu 65 mm mai lat şi cu 50 mm mai scund decât ascendentul său. Configuraţia caroseriei trimite cu gândul la un mic monovolum, astfel că nu ne miră prea mult promisiunea coreenilor că noul model dispune de cel mai mare spaţiu pentru genunchi din clasă, precum şi de cel mai mare portbagaj (252 de litri, o creştere de 10%). Momentan nu există informaţii de ordin tehnic, dar este de aşteptat ca automobilul să recurgă la motorizările deja existente. Producţ