Vânzările Henkel în trimestrul II 2013 au atins valoarea de 4,286 milioane euro, cu 1,9% mai mult fata de perioada de comparaţie (trim.II 2012). Creşterea organică a vânzărilor, inclusiv impactul cursului valutar şi vânzări/achiziţii, a crescut cu 4%.
Compania Henkel încheie trimestrul doi cu rezultate excelente, obţinute în condiţii dificile. Am reuşit să creştem substanţial atât vânzările, cât şi câştigurile companiei prin contribuţia tuturor celor trei divizii. Indicatorul ajustat return on sales a atins, pentru prima dată, 15,4%,” a declarat Kasper Rorsted, CEO Henkel. “În plus, toate regiunile au raportat creşteri, iar pieţele emergente au avut o contribuţie semnificativă la rezultatul trimestrial. Contribuţia acestora la vânzările globale a atins, pentru prima oară, 45%.”
În ceea ce priveşte performanţa companiei în a doua jumătate a anului, Rorsted a declarat: “Ne aşteptăm ca mediul economic să fie în continuare dificil. Prin urmare, noi ne vom îmbunătăţi competitivitatea, vom continua să ne adaptăm, simplificăm şi accelerăm procesele pentru a fi mai flexibili şi mai eficienţi în contextul volatil de pe pieţele pe care activăm."
Rorsted reconfirmă obiectivele Henkel pentru întregul an fiscal 2013: “Ne aşteptăm la o creştere organică a vânzărilor între 3% şi 5%. În plus, compania anticipează să atingă o valoare ajustată a indicatorului return on sales (EBIT) de cca 14,5% şi o creştere a câştigurilor ajustate per acţiune preferenţială cu cca 10%.”
Vânzările Henkel în trimestrul II 2013 au atins valoarea de 4,286 milioane euro, +1,9% vs. perioada de comparaţie (trim.II 2012). Creşterea organică a vânzărilor, incl. impactul cursului valutar şi vânzări/achiziţii, a crescut cu 4%.
Toate diviziile companiei au contribuit la acest rezultat: Laundry & Home Care a raportat o creştere organică a vânzărilor, + 5,8%. Pentru divizia