Hyundai Motor Europa a dezvăluit prima imagine cu noua generaţie i10, cel mai recent model european al producătorului sud-corean. Lansat pe piaţă la cinci ani după predecesorul său, noul i10 reprezintă o evoluţie semnificativă pentru Hyundai în clasa A.
1 /.
Noul Hyundai i10 dispune de caracteristici şi dotări care se regăsesc la segmentele superioare.
Noul i10 e mai confortabil şi mai sigur, susţin cei de la Hyundai.
Multe dintre dotări se regasesc la clasele superioare: aerul condiţionat automat, volanul îmbrăcat în piele cu încălzire şi pilotul automat cu limitare de viteză. Totodata, sistemul de control al stabilităţii şi airbag-ul tip cortinăa sunt incluse în dotarile standard.
Comparativ cu predecesorul său, noul i10 este mai lung (+80 mm), mai lat (+65 mm) şi mai puţin înalt (-50 mm). De asemenea, oferă cel mai generos spaţiu de depozitare şi spatiu pentru picioare din clasa sa (1.890 mm).
Capacitatea portbagajului a fost extinsă cu peste 10 la sută, oferind 252 litri cu bancheta din spate în poziţie normală.
i10 are la bază o nouă platformă cu un ampatament cu 5 mm mai lung. Amortizoarele spate au fost repoziţionate pentru a asigura controlul mai facil al roţilor pe toate suprafeţele de drum.
Echipa de design Hyundai din Europa, condusă de catre Thomas Bürkle, a proiectat o formă dinamică utilizând elemente ale conceptului “sculptura fluida”, evidenţiind noile dimensiuni atletice ale maşinii. Exteriorul rafinat este completat de un interior versatil care dispune de materiale de înaltă calitate.
95 la sută dintre unităţile Hyundai sunt comercializate în Europa, iar noua generaţie i10 a fost dezvoltată şi proiectată la Centrul Tehnic Hyundai Motor din Rüsselsheim, Germania. Noul i10 devine primul model Hyundai de clasa A, fabricat în Europa.
Producţia n