CEL.ro a inregistrat in 2012 o crestere de 71% a cifrei de afaceri fata de 2011, pana la valoarea de 87,1 mil lei in conditiile in care cresterea pietei electroIT a fost de doar 4%.
Cum a fost posibil asa ceva intr-o perioada in care 9 din 10 stiri sunt despre insolvente, restructurari si somaj?
CEL.ro este condus de un tehnocrat. Cu studii in domeniul automaticii si calculatoarelor este mult mai usor sa faci structura hardware/softare care sta la baza oricarui magazin online sa consume cat mai putine resurse, astfel incat clientii sa beneficieze de cel mai rapid magazin online al momentului.
Datorita eficientei CEL.ro s-a putut dezvolta fara a avea nevoie de credite bancare sau a fi fortat sa intre in propietatea unui fond de investitii, al carui unic scop este sa multiplice banii actionarilor, fortand astfel deciziile managementului sa fie orientate catre profit si nu catre oferirea celor mai bune servicii clientilor. De aceea CEL.ro si-a permis sa aiba cele mai mici preturi din online, aspect vital pe timp de criza, in timp ce concurenta a fost fortata sa le creasca in mod constant.
Munca. Foarte multa munca din partea intregii echipe CEL.ro, in interesul clientilor nostri, reprezinta un alt factor important in evolutia noastra.
Am vazut perioada de criza ca o provocare de a ne folosi si mai mult inteligenta si imaginatia pentru a depasi prin gestionarea eficienta a resurselor ce altii au incearcat sa depaseasca prin reduceri de personal sau reduceri salariale. Am refuzat sa aplicam metoda clasica de reducere a costurilor prin injumatatirea personalului si eventual dublarea volumului de munca pentru cei ramasi, in aceleasi pachet salarial sau chiar mai mic.
CEL.ro a facut angajari pe tot parcursul crizei economice si continua sa o faca.
Am redus cheltuielile prin optimizarea proces