Vânzările Audi, divizie de importanţă majoră pentru grupul -părinte Volkswagen, au urcat cu 7% în primele şapte luni, la 911.800 vehicule, susţinute de creşterea cu 19% a livrărilor pe piaţa chineză, relatează Automotive News. Livrările din SUA au avansat cu 14%, dar pe piaţa europeană au scăzut cu 2%.
În luna iulie, vânzările Audi au crescut cu 10%, la 131.300 de vehicule, datorită majorării livrărilor cu 27% în China şi a cererii pentru SUV-uri. "După o primă jumătate a anului cu rezultate solide, anticipăm depăşirea în acest an a ţintei strategice a unor vânzări de 1,5 milioane de vehicule, cu doi ani mai devreme decât am planificat", a declarat Luca de Meo, membru în conducerea Audi, responsabil cu vânzările. El a arătat că livrările au urcat în iulie datorită cererii mari pentru familia A3 şi SUV-urile Q3 şi Q5.
Audi a contribuit la îmbunătăţirea ratingului Volkswagen, astfel că grupul german poate finanţa avantajos o campanie de achiziţii care a inclus până în prezent producătorul de camioane MAN, constructorul de maşini sport Porsche şi brandul italian de motociclete Ducati.
Dacă nu ar fi fost fondurile în numerar ale Audi, în valoare de 13,5 miliarde de euro la sfârşitul lunii iunie, VW nu ar fi avut bani pentru achiziţii, de fapt ar fi raportat datorii de circa 2,2 miliarde de euro, potrivit Automotive News. Vânzările SUV-ului Q3 au crescut cu 62% în primele şapte luni ale anului, datorită cererii mondiale pentru vehicule de teren mai mici şi mai ieftine, eficiente energetic.
Vânzările Audi, divizie de importanţă majoră pentru grupul -părinte Volkswagen, au urcat cu 7% în primele şapte luni, la 911.800 vehicule, susţinute de creşterea cu 19% a livrărilor pe piaţa chineză, relatează Automotive News. Livrările din SUA au avansat cu 14%, dar pe piaţa europeană au scăzut cu 2%.
În luna iulie, vânzările Audi au crescut cu 10%, la 131