Jurnalul Național își întărește poziția de lider al presei de calitate din România cu 191.000 de cititori pe ediție.
Conform datelor publicate de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) pentru perioada sept. 2011- iunie 2013 următorii clasaţi sunt Adevărul cu 169.000 de cititori pe ediţie si Evenimentul zilei cu 164.000 de cititori pe ediţie.
Datele de audienţă ale Jurnalului Naţional reflectă un public omogen (54,6% masculin respectiv 45,4 % feminin), matur, 48.3% fiind absolvenţi de facultate, colegiu sau şcoală postliceală şi un procent foarte mare de întreprinzători particulari şi salariaţi cu funcţie de conducere (29,5 %).
Totodată, 35.2% au venituri de peste 300 de euro lunar, iar 45,6 % sunt din Bucureşti şi localităţi cu peste 200.000 de locuitori. 82,5 % au statut social mediu şi înalt (categoria ESOMAR ABC).
Jurnalul Naţional ramâne aşadar cel mai citit cotidian al presei de calitate, iar cititorii săi validează încă o dată, prin opţiunile lor de lectură, demersurile jurnalistice şi modul obiectiv în care ziarul lor preferat reflectă realitatea românească. Şi de această dată, informaţiile de ultimă oră, reportajele şi anchetele din Jurnalul Naţional, dar şi campaniile din paginile sale, fac diferenţa comparativ cu celelalte ziare tip quality din România.
• 82,5 % au statut social mediu şi înalt, sunt manageri, specialişti, directori şi profesionişti, angajaţi cu educaţie, patroni de firme mici sau sau muncitori calificaţi (fac parte din categoria ESOMAR ABC)
• 54,6% sunt bărbaţi şi 45,4%, femei
• 48,3 % sunt absolvenţi de facultate, colegiu sau şcoală postliceală.
• 45,6 % sunt din Bucureşti şi localităţi cu peste 200.000 de locuitori
• 20.0% dintre cititorii noştri au venituri de peste 300 de euro lunar
• 29,5 % sunt salariaţi cu funcţie de conducere sau cu studii superioare