Facebook va lansa reclamele video în toamna aceasta, iar ele vor fi inspirate de cele din televiziune. Utilizatorii vor primi câteva astfel de reclame pe zi. Momentan, Mark Zuckerberg încearcă să găsească raportul ideal între utilizatori şi bani.
Potrivit "Wall Street Journal" Mark Zuckerberg nu doreşte să deranjeze foarte mult pe cei 1,2 miliarde de utilizatori ai reţelei. Facebook va introduce rteclame de 15 secunde sau mai scurte în news feed-ul utilizatorilor, atât pe smartphone, cât şi pe varianta desktop. Acestea se vor deschide automat, iar ele vor veni cu o frecvenţă constantă pe zi. Reţeaua socială doreşte ca reclamele să fie destul de bune şi eficiente, încât să merite suma despre care se vorbeşte momentan: 2 milioane de dolari pe zi.
Ţinta Facebook atunci când şi-a remodelat designul, când au venit cu o nouă varianta mobilă şi când au lansat Facebook Home, care aducea pozele prietenilor pe ecranul mobilului, a fost să le facă mai naturale. Reclamele trebuiau să fie integrate în ceea ce vedem în fiecare zi de la prieteni, să fie parte din viaţa noastră. Astfel, o schimbare prea mare poate însemna o problemă pentru site-ul lui Zuckerberg. Dacă reclamele enervează utilizatorii şi nu sunt bine primite, atunci nici cumpărătorii nu vor dori să se asocieze.
Potrivit "The Wall Street Journal", Zuckerberg este îngrijorat de timpul de încărcare a reclamelor. Inginerii Facebook vor să dezvolte o tehnologie care să încarce foarte rapid clipurile. Aceasta va fi folosită atât pentru reclame, dar şi pentru restul conţinutului video de pe site, care momentan nu este foarte proeminent.
În continuare, potrivit surselor de la Facebook, inginerii şi Mark Zuckerberg încearcă să-şi dea seama dacă e mai bine să lase utilizatorii să oprească reclamele sau să le ruleze automat timp de 15 secunde. Mai mulţi reprezentanţi ai industriei de publicitate din SUA