Galerie Foto
TIMIŞOARA. Cea mai amplă lucrarea de până acum de la viitorul pasaj Michelangelo a început vineri. Specialiştii au început ridicarea podului cu ajutorul unor prese speciale, iar timp de trei zile vor urmări operaţiunea pas cu pas. În aceste zile podului va fi înălţat cu maxim 60 de centrimetri, iar mai apoi se vor decide următoarele lucrări ce vor avea loc aici.
Noi încercăm să ne ţinem promisiunea, de a redeschide traficul în septembrie, trebuie să vedem ce vom descopri sub pod, în funcţie de asta putem să vedem în ce direcţie ne îndreptăm. Dacă este vorba doar despre o operaţiune de reabilitare ea dureayă cu siguranţă mai puţin, dar dacă este vorba despre o operaţiune de înlocuire a sistemului atunci durata va fi ceva mai lungă. Din punct de vedere al pasajului, părerea mea este că se va putea deschide traficul pe bretele pentru că grinzile care acoperă pasajul sunt comandate deja, spune Dan Diaconu, viceprimarul Timişoarei.
Aceştia spun că lucrările sunt în grafic şi că de abia la sfârşitul lunii septembrie se va deschide cirulaţia în zonă.
Circulaţia în zonă nu se va dechide la 15 septembrie, dar spre sfârşitul lunii probabil că da. Sunt anumite etape de turnare a betonului, pe care trebuie să le avem o dată la două sau trei săptămâni şi trebuie să se întârească betonul pentru monatare grinzilor, spune şeful de şantier, Marius Scorobete.
Licitaţia pentru această lucrare a fost câştigată de asocierea dintre CCCF Drumuri şi Poduri Timişoara şi Societatea Dumuri Municipale. Fondurile europene acoperă 98 la sută din investiţie.
Proiectul prevede reabilitarea Podului Michelangelo şi construirea unui pasaj rutier subteran pe relaţia bulevardul Corneliu Coposu – bulevardul Vasile Pârvan. Galerie Foto
TIMIŞOARA. Cea mai amplă lucrarea de până acum de la viitorul pasaj Michelangelo a început vineri. Specialiştii au înc