* 21 de posturi titularizabile au rămas neocupate * din cinci candidaţi cu media zece la titularizare numai patru au prins un post * nu s-au mai refuzat posturile din mediul rural
Din 204 candidaţi care au reuşit să obţină la examenul de titularizare note peste şapte, numai 67 s-au titularizat. Oricum, candidaţii au avut la dispoziţie numai 89 de posturi. Din păcate, unii candidaţi, chiar dacă au luat nota maximă, nu s-au putut titulariza, aşa cum s-a întâmplat la disciplina istorie, pentru că nu au fost posturi titularizabile.
Cei mai mulţi candidaţi au acceptat să se titularizeze în mediul rural, mai mulţi decât în anii trecuţi pentru că numărul de posturi a scăzut, concurenţa este tot mai mare, iar posibilităţile de titularizare tot mai mici. Apoi, ca titular, profesorul se poate gândi la o detaşare într-o şcoală din oraş, aşa încât titularizarea în mediul rural nu mai este văzută ca o variantă nefavorabilă.
După repartizarea pe posturi au rămas totuşi 21 de catedre libere, cele mai multe fiind la muzică instrumentală, la Liceul de Artă. Au mai rămas posturi pentru care candidaţii ar fi trebuit să aibă dublă specializare pentru a le ocupa, aşa cum sunt cele de fizică-chimie sau cele cu franceză-engleză. De asemenea, a rămas un post de profesor documentarist, pentru că nu au fost candidaţi cu note suficient de mari pentru a le ocupa, şi un post la tenis de câmp pentru că nu au fost deloc candidaţi. Cei şase profesori care au obţinut note maxime la probele scrise au reuşit să obţină şi posturile dorite. La învăţători, din cei trei candidaţi cu zece la probele scrise, numai doi au obţinut în final media zece, cel de-al treilea având o notă puţin mai mică la inspecţia la clasă, ceea ce i-a scăzut media de la şedinţa publică de repartizare. Dintre cei doi candidaţi de la învăţători unul a luat un post în oraş, Mariana Piticaş, la Ş