Costurile de întreţinere l-au determinat pe primarul Ovidiu Portariuc să se mai gândească în privinţa mutării Serviciului de Evidenţă a Populaţiei la mall.
Reprezentanţii Serviciului de Evidenţă a Populaţiei îşi pun însă mari speranţe în realizarea mutării, care ar urma să vină în sprijinul botoşănenilor. Aproape zilnic, angajaţii serviciului se confruntă cu zeci de reclamaţii ale persoanelor nemulţumite de aglomeraţie, mai ales în această perioadă, când cererile sunt numeroase, iar documentele sunt preluate de numai trei ofiţeri. Oamenii reclamă lipsa unui sistem de tichete de ordine, dar şi a spaţiului.
În cazul în care primarul va fi de acord cu mutarea serviciului la mall, acest lucru se va întâmpla în aproximativ două luni.
Costurile de întreţinere l-au determinat pe primarul Ovidiu Portariuc să se mai gândească în privinţa mutării Serviciului de Evidenţă a Populaţiei la mall.
Reprezentanţii Serviciului de Evidenţă a Populaţiei îşi pun însă mari speranţe în realizarea mutării, care ar urma să vină în sprijinul botoşănenilor. Aproape zilnic, angajaţii serviciului se confruntă cu zeci de reclamaţii ale persoanelor nemulţumite de aglomeraţie, mai ales în această perioadă, când cererile sunt numeroase, iar documentele sunt preluate de numai trei ofiţeri. Oamenii reclamă lipsa unui sistem de tichete de ordine, dar şi a spaţiului.
În cazul în care primarul va fi de acord cu mutarea serviciului la mall, acest lucru se va întâmpla în aproximativ două luni.