Grecul Evangelos Poulios a venit în România acum circa două decenii şi după mai mulţi ani în care a investit în imobiliare a decis să extindă pe piaţa locală şi brandul de modă BSB, care a ajuns astăzi la 16 magazine. Planurile sale nu se opresc însă aici, pentru anul viitor omul de afaceri deja bugetându-şi cinci deschideri, urmând astfel să menţină ritmul de expansiune din 2013.
„De la începutul anului am deschis magazine în Timişoara, Cluj şi Bucureşti (Sun Plaza) şi vom mai deschide alte două în centrul comercial AFI Ploieşti şi pe Calea Victoriei. Pentru anul viitor vrem să deschidem alte cinci unităţi“, spune Evangelos Poulios (41 de ani) într-o română cu accent elen. Cel mai recent proiect al său este magazinul BSB care va fi deschis pe Calea Victoriei, într-o clădire proprie. Aici vor fi vândute produsele de lux ale brandului, magazinul urmând să devină în septembrie flagship store-ul reţelei. BSB vinde pe piaţa locală produse cu preţuri peste medie, o rochie putând ajunge la 400 de lei, iar o bluză la 200 de lei, potrivit site-ului companiei. Pe Calea Victoriei retailerul grec se va aşeza lângă branduri precum Max Mara, Burberry sau Gucci, unde preţul unei rochii poate ajunge la câteva mii de euro. Continuarea pe ZFCorporate
Grecul Evangelos Poulios a venit în România acum circa două decenii şi după mai mulţi ani în care a investit în imobiliare a decis să extindă pe piaţa locală şi brandul de modă BSB, care a ajuns astăzi la 16 magazine. Planurile sale nu se opresc însă aici, pentru anul viitor omul de afaceri deja bugetându-şi cinci deschideri, urmând astfel să menţină ritmul de expansiune din 2013.
„De la începutul anului am deschis magazine în Timişoara, Cluj şi Bucureşti (Sun Plaza) şi vom mai deschide alte două în centrul comercial AFI Ploieşti şi pe Calea Victoriei. Pentru anul viitor vrem să deschidem alte cinci unităţi