În cadrul şedinţei extraordinare de astăzi consilieri discută despre adoptarea studiului de fezabilitate şi a proiectului privind înfiinţarea "Centrului Naţional de Informare şi promovare Turistică Turda" precum şi a cheltuielilor legate de proiect.
Acesta are ca amplasament Piaţa Republicii nr.38, iar consilierii locali sunt aşteptaţi să aprobe contribuţia proprie la implementarea proiectului în valoare de 10.234,36 lei - reprezentând 2% din totalul cheltuielilor eligibile ale proiectului în cazul finanţării acestuia prin Programul Operaţional Regional 2007-2013.
Valoarea totală a investiţiei depăşeşte 605.000 mii lei. Durata de execuţie a lucrărilor este de 6 luni.
Serviciul de Finanţări Externe şi Relaţii Internaţionale al Primăriei Turda a pregătit acest proiect spre finanţare, având ca rezultat promovarea potenţialului turistic al arealului ce cuprinde municipiul Turda şi zonele limitrofe prin crearea unui Centru Naţional de Informare Turistică, în scopul dezvoltării turismului şi a creşterii numărului de turişti.
Se doreşte construirea bazei materiale şi a sistemului logistic necesar pentru stocarea, transmiterea informaţiilor şi crearea bazelor de date cu informaţii turistice.
Asigurarea promovării inteligente prin digitalizarea şi maparea obiectivelor turistice prezente pe arealul ce cuprinde Turda şi localităţile învecinate, pentru a creşte gradul de acces la informaţii a turiştilor, atât în mediul online cât şi pe dispozitivele mobile, sunt alte beneficii ale obiectivului ce va lua fiinţă în oraşul nostru.
În cadrul şedinţei extraordinare de astăzi consilieri discută despre adoptarea studiului de fezabilitate şi a proiectului privind înfiinţarea "Centrului Naţional de Informare şi promovare Turistică Turda" precum şi a cheltuielilor legate de proiect.
Acesta are ca amplasament Piaţa Republicii nr.38, iar consi