Facebook intenţionează să lanseze, din acestă toamnă, un serviciu de reclamă video. Conform reprezentanţilor companiei, care are peste un miliard de utilizatori, aceasta poate să garanteze advertiserilor o acoperire globală, informează Wall Street Journal.
Facebook vrea să obţină aproximativ două milioane de dolari pe zi din acest serviciu, deşi multe companii din SUA consideră că timpul de 15 secunde al reclamei video, oferit de compania condusă Mark Zuckerberg, este unul destul de scurt pentru veniturile sperate, menţionează sursa citată.
Prin acest serviciu, Facebook se va alătura altor mari companii de Internet, precum Google şi Twitter.
F.A. Facebook intenţionează să lanseze, din acestă toamnă, un serviciu de reclamă video. Conform reprezentanţilor companiei, care are peste un miliard de utilizatori, aceasta poate să garanteze advertiserilor o acoperire globală, informează Wall Street Journal.
Facebook vrea să obţină aproximativ două milioane de dolari pe zi din acest serviciu, deşi multe companii din SUA consideră că timpul de 15 secunde al reclamei video, oferit de compania condusă Mark Zuckerberg, este unul destul de scurt pentru veniturile sperate, menţionează sursa citată.
Prin acest serviciu, Facebook se va alătura altor mari companii de Internet, precum Google şi Twitter.
F.A.