CONTROVERSE În timp ce husenii asteaptã ca, de la o zi la alta, trenul lor sã fie repus pe sine, detaliile explozive care ies la ivealã în legãturã cu cel care a câstigat licitatia diminueazã tot mai mult sperantele oamenilor! Firma SC Fulger Transport Rapid Interurban de Călători SRL nu doar cã a fost înfiintatã numai cu câteva zile înainte de licitatie, lucru care a stârnit multe semne de întrebare, dar, asa cum aratã datele oficiale din Registrul Comertului, apartine unui obscur of-shore din Cipru. Mai mult decât atât, în România, acest of-shore este reprezentat de un anume Dãnut Viorel Ometitã, care, ce sã vezi?!, cu doar o lunã înainte de a închiria de la CN CFR SA cinci trasee, între care si Crasna – Husi, a fost condamnat de Judecãtoria Dej la doi ani de închisoare cu suspendare pentru “înselãciune”.
Tot în luna mai a acestui an, odatã cu închirierea sectiei Crasna – Husi, alte patru trasee au fost închiriate de cãtre controversata societate SC Fulger Transport Rapid Interurban de Cãlãtori SRL. Este vorba despre Dorneşti-Putna, Gura Humorului-Dărmăneşti, Floreni-Dornişoara (judeţul Suceava) şi Sebeş Alba-Petreştii de Pădure (Alba). Conform spuselor comunicatului oficial al celor de la CN CFR, în 30 de zile, ar fi trebuit semnat contractul, iar în jurul datei de 1 septembrie, trenurile sã fie repuse în functiune. Ei bine, nimic nu s-a miscat în tot acest timp pe traseele proaspãt închiriate, iar despre semnarea propriu-zisã a contractului, oficialii CFR-ului nu au mai suflat nicio vorbã. La Husi, de pildã, singurul semn, potrivit cãruia existã undeva, o bunã intentie de a se materializa închirierea stabilitã în luna mai, a fost actiunea celor de la Linii 2 Bârlad, de a curãta calea feratã în zona pãdurii Dobrina. Specialistii au asteptat ca, mai apoi, sã li se cearã sã refacã toate instalatiile, automatizarea, etc, pentru ca totul sã fie pregãtit pent