Scris de Veronica Bursaşiu - Tincanii au fost invitați să pună în balanță disconfortul creat de lucrări cu beneficiile pe care acestea le aduc.
Un întreg desant format din reprezentanți ai Companiei de Apă Oradea, ai consultanților care asigură management proiectului, asistența tehnică, constructori a participat la acțiunea de informare a populației privind extinderea și modernizarea infrastructurii de apă și apă uzată, la Primăria Tinca. Întâlnirea la care a participat și primarul de Tinca Teodor Coste, dar și consilieri locali și localnici a fost moderată de Renata Tripa, respensabil publicitate și PR în cadrul Unității pentru Implementarea Proiectului din cadrul beneficiarului Compania de Apă Oradea. Din echipa dornică să prezinte soluții reale la problemele pe care tincanii le au pe parcursul derulării lucrărilor au făcut parte: managerul de proiect și șeful unității de implementare, George Popescu, lider în echipa de asistență tehnică, Istvan Balint-reprezentant Simbac, Florin Coșa, reprezentantul OMS România.
Prezentarea generală a proiectului : obiective, rezultate așteptate, beneficii, contribuția europeană nerambursabilă, impactul calității serviciilor de apă asupra sănătății oamenilor, conformarea cu legislația comunitară de mediu a fost realizată de Laura Nena, reprezentant al consultantului care asigură Asistența Tehnică pentru Managementul Proiectului. „La finalizarea acestui proiect o să beneficiați de un sistem complex de apă și canalizare, aceasta fiindcă pe lângă noua rețea de canalizare veți avea și o stație de epurare. Povestea acestui proiect începe în momentul semnării Tratatului de Aderare la Uniunea Europeană, atunci când România și-a asumat îndeplinirea unor angajamente importante în domeniul protecției mediului. În sectorul de apă trebuie să ne conformăm total până la 31 decembrie 2015, iar în sectorul apelor uzate în localitățile c