Albalact încheie prima jumătate a anului 2013 cu creșteri importante ale cifrei de afaceri și profitului, arată bilanțul financiar al companiei.
Albalact raportează o cifră de afaceri de 204.551.228 lei pentru primul semestru al acestui an, cu 23% mai mult față de aceeași perioadă a anului 2012 (165.897.770 lei). Compania are un profit de 4.438.585 lei la sfârșitul celor șase luni, în creștere cu 24% față de primul semestru 2012, când profitul înregistrat a fost de 3.577.735 lei.
“Creșterea înregistrată de Albalact în 2013 arată că proiectele companiei lansate și susținute în ultimii doi ani au început să capete valoare. Așa cum am mai spus, economia și bugetele românilor suferă în continuare, prognozele nu sunt atât de optimiste, însă rezultatele companiei vin pe o strategie bine orientată și adaptată condițiilor financiare și de consum. Criza nu ne-a ținut pe loc, nicidecum, am investit în continuare și am dezvoltat pe segmente în care am identificat perspective bune. Iar acest lucru ne-a ajutat să creștem vânzările în aceste categorii, să ne consolidăm poziția în ansamblu și să păstrăm încrederea consumatorilor în brand-urile și produsele noastre. Vom urma aceeași strategie de creștere atât în valoare, cât și în volum, dar cu prudență și ținând cont, ca și până acum, de factorii de presiune economică și mai ales de tendințele de consum. Miza o reprezintă tot segmentele de piață dinamice, aflate pe un trend ascendent, în care noi intenționăm să ne extindem”, declară Irina Măndoiu, director comercial Albalact.
Albalact a continuat să investească în ultimul an în tehnologie, în distribuție, în dezvoltarea portofoliului, a extins brand-urile în categorii cu potențial, pe care era sau nu prezent. O mare provocare a fost lansarea în 2012 a noului portofoliu de brânză de vaci sub brand-ul Rarăul, pentru care Albalact a dublat capacitatea de produc