Piaţa românească a reducerilor colective se apropie de maturitate, iar site-urile mici sau cele ale căror practici comerciale nu au fost corecte vor dispărea.
“La 3 ani de la introducerea conceptului de discount colectiv pe piaţa din România, este evident că ne aflăm intr-o perioadă de consolidare a pieţei, când ritmul de creştere nu mai poate fi la fel de mare ca în anii precedenţi. În 2013 FunDeal.ro, jucătorul no.1 în piaţa site-urilor de reduceri colective, urmăreşte creşterea cotei de piaţă”, a declarat pentru ECONOMICA.NET, Roberto Lazarov, CEO FunDeal.ro.
Potrivit lui Alain Marin, CEO MarketDeal.ro, unele site-uri adoptă strategii de “îmbunătăţire”a cifrelor de pe site, doar pentru a se menţine în topuri, realitatea fiind alta.
“În schimb, este evidentă scăderea cu aproximativ 50% a pieţei faţă de anul trecut, în această perioadă a anului. Nu mai este la fel de uşor să ai un deal trendsetter, pentru că piaţa din România s-a mişcat foarte repede şi în aproximativ 3 ani a ajuns la o anumită maturitate care pune accent pe calitatea ofertei şi pe numele comerciantului promovat. Se pare ca anul aceste este mai atipic, credem noi şi datorită selecţiei naturale ce are loc în această piaţa de vânzări colective, şi mă refer aici la cine rămâne şi cine pleacă din această piaţă.” a declarat Alain Marin.
Ce promoţii caută românii
Deşi în anii trecuţi focusul site-urilor de reduceri era format în principal din servicii medicale sau de înfrumuseţare, românii au descoperit avantajele ofertelor turistice, iar tot mai mulţi dintre aceştia aleg să plece în vacanţă cumpărând pachete de pe site-urile de reduceri colective.
“Clienţii îşi doresc să gasească pe site o tot mai mare varietate de servicii şi produse, iar prin verticale dedicate ne dorim să oferim de la produse home& deco, electronice şi electrocasnice până la vacanţa de vis şi bilete