Speculaţii privind vânzarea The New York Times. Preşedintele publicaţiei neagă, Grupul AOL va cumpara platforma Adap.tv pentru 405 milioane de dolari, Burda achiziționează Sanoma Hearst în România. Acestea sunt titlurile Revistei presei despre presa din 9 august.
Mediafax: Speculaţii privind vânzarea The New York Times. Preşedintele publicaţiei neagă. Arthur Sulzberger Jr., preşedintele publicaţiei The New York Times, a negat faptul că ziarul ar fi fost scos la vânzare, pe fondul speculaţiilor apărute în acest sens în ultima perioadă. “The New York Times nu este de vânzare”, au declarat Arthur Sulzberger Jr., preşedintele Times Company, care deţine această publicaţie, şi vicepreşedintele grupului de media, Michael Golden.
Dailybusiness: Grupul AOL va cumpara platforma Adap.tv pentru 405 milioane de dolari. Grupul american de media AOL a anuntat ca va cumpara, pentru o suma de 405 milioane de dolari, Adap.tv, o companie specializata in publicitatea video pe internet.Compania americana de servicii de internet AOL va plati 405 milioane de dolari (322 de milioane de dolari in numerar si 83 de milioane de dolari in actiuni), pentru platforma Adap.tv. Tranzactia va fi finalizata pana la sfarsitul lunii august – inceputul lui septembrie.
EVZ: Burda achiziționează Sanoma Hearst în România. Prin această preluare, Burda România devine lider în segmentele de reviste internaționale de lifestyle, de lux și în cele de masă. Burda International GmbH achiziționează toate activitățile Sanoma Hearst în România, ducând la crearea unuia dintre cele mai mari trusturi media din țară, cu peste 35 de titluri și mai mult de 40 de servicii media on-line. Cu această achiziție, Burda România își asumă un rol de lider în segmentele de reviste internaționale de lifestyle, de lux și în cele de masă, se anunță într-un comunicat emis de Burda România. „Am moștenit brand-uri puter