CE URMEAZĂ DUPĂ CE BURDA A CUMPĂRAT SANOMA? Conducerea Burda România, compania care editează Practic în Bucătărie, nu va face nicio schimbare la nivel editorial ori de activitate în cadrul Burda ori Sanoma Hearst până când Consiliul Concurenței (CC) nu va aproba achiziția operațiunilor Sanoma Hearst în România de către grupul german Burda Internațional, scrie Wall-Street.ro.
“Portofoliile Sanoma Hearst România și Burda România trebuie validate de Consiliul Concurenței. Până atunci nu vor exista schimbări aduse revistelor și nici activității cotidiene din cele cele companii. Revistele cu licențe internaționale sunt părți importante din portofoliul companiei și Burda România dorește continuarea publicării lor”, a declarat pentru Wall-Street, Sandi Apostoloiu, directorul general al Burda România, filiala locală a grupului german Burda Internațional.
”Înainte de a lua orice decizie cu privire la reducerea de personal, dorim să examinăm toate structurile companiei, imediat ce vom avea acordul, încă în așteptare, al Consiliului Concurenței. Numai după o analiză amănunțită putem spune dacă anumite poziții trebuie să fie integrate”, a mai spus Apostoloiu.
Doar 3 jucători pe piața glossy. Apostoloiu, CEO Burda România: Până la aprobarea tranzacției de către Concurență, nu facem schimbări
CHELTUIELILE CU PUBLICITATEA LA NIVEL GLOBAL.Cheltuielile pentru publicitate continuă să își revină la nivel global, deși creșterile au încetinit în primul trimestru din 2013. Acestea au crescut cu doar 1.9 procente față de primul trimestru din 2012, scrie DailyBusiness.ro, care citează raportul trimestrial Nielsen Global AdView Pulse.
America Latină a fost cel mai bun performer în primul trimestru, cu o creștere a cheltuielilor cu publicitate de 11,9 procente. În ceea ce privește Europa, declinul cheltuielilor pentru publicitate este influențat și de presiu