Escrocii continuă să facă victime printre vrȃnceni. La finele săptămȃnii trecute, o octogenară din Ciorăşti a fost sunată de o persoană care a pretins că este nepotul ei. Acesta i-a spus că este bolnav şi că are nevoie de bani pe telefon. Femeia s-a conformat, a cumpărat cartele şi a trimis codurile. A realizat tȃrziu că a fost înşelată şi a sesizat poliţia.
O bătrȃnă din comuna Ciorăşti a fost înşelată de „nepotul bolnav“. La sfȃrşitul săptămȃnii trecute, femeia, în vȃrstă de 86 de ani, a primit un telefon. La celălalt capăt al firului era o persoană care s-a recomandat ca fiind nepotul ei. Acesta şi-a dat inclusiv numele şi i-a spus femeii că este bolnav şi că are nevoie de bani pe telefon. Speriată şi fără să se gȃndească, bătrȃna a cumpărat două cartele de cȃte 25 de euro şi a venit acasă într-un suflet pentru a-i comunica codurile de reîncărcare „nepotului“. Ulterior, femeia şi-a dat seama că a fost înşelată şi a sesizat poliţia. Oamenii legii ne-au confirmat faptul că a fost depusă o plȃngere şi ne-au precizat că se fac cercetări pentru identificarea persoanei care a înşelat-o pe octogenară.
Cazurile de acest gen sunt dese şi chiar dacă înşelăciunile prin intermediul telefonului fac de multă vreme victime, unii dintre cetăţeni nu au înţeles că trebuie să fie precauţi şi să nu se lase înşelaţi de escroci. Metoda „premiul“ şi metoda „accidentul“ sunt printre cele mai cunoscute metode de înşelăciune. Se vorbeşte despre ele de foarte mult timp şi cu toate acestea ele continuă să facă victime.
Atunci cȃnd escrocii se folosesc de metoda „accidentul“, victimele sunt contactate telefonic de persoane care se recomandă a fi rude apropiate, de obicei fiu, ginere, nepot şi, sub pretextul că au fost implicate în accidente de circulaţie grave, le solicită să trimită, prin sisteme de transfer bancar rapid, dif