Samsung România estimează că va găsi până la finele acestui an 100 de clienţi pentru noile televizoare cu tehnologie Ultra HD - care oferă o calitate a imaginii de patru ori mai bună decât cele din generaţiile precedente (Full HD) şi pot fi controlate cu vocea sau prin gesturi ale mâinilor, chiar dacă preţul variază între 5.000 şi 35.000 de euro pe bucată, în funcţie de diagonală, a declarat Ana Maria Păsculescu (foto), TV Product Manager în cadrul companiei.
„Estimăm că vom vinde peste 100 de bucăţi din cele trei modele lansate, până la finele anului”, a spus Păsculescu. Compania a lansat ieri pe piaţă trei televizoare cu tehnologia Ultra HD, cel mai scump dintre ele având un preţ de 35.000 de euro şi o diagonală de 85 de inchi (214 cm). Samsung 85S9 poate fi controlat prin mişcări şi voce, are încorporate difuzoare de 120 de waţi şi vine echipat cu modulul One Connect care maschează toate cablurile şi conectorii televizorului - HDMI, LaN, USB şi antena TV.
Pe lângă vârful de gamă, televizorul UHD 4k 85S9, Samsung a lansat şi seria F900 de televizoare UHD din care fac parte două modele, unul cu diagonala de 65 inchi care costă 7.000 euro şi unul de 55 inchi, al cărui preţ este de 5.000 euro. Păsculescu a spus că până acum s-a vândut un singur televizor Samsung UHD 4k pe piaţa locală, iar în total pe acest segment premium s-au livrat sub cinci astfel de televizoare în România anul acesta.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 06.08.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corpo